تلویزیون ال جی

نمایندگی تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی

نمایندگی تلویزیون ال جی

نمایندگی هوآوی


فعالیت نمایندگی هواوی در زمینه ارائه‌ی محصولات و خدمات مورد نیاز برای تعمیر و بازیابی گوشی‌های هواوی می‌باشد. برای آشنایی با نمایندگی هواوی، پیش از هرچیز بهتر است با تلفظ صحیح و تاریخچه‌ی این برند آشنا شویم. این برند در میان عامه مردم با تلفظ هو-وا-وی شناخته می‌شود، تلفظی که بارها به گوش ما نیز رسیده است. اما تلفظ رسمی این برند، اگرچه ممکن است اندکی عجیب به نظر برسد، وا-وی است. این شرکت در سال ۱۹۸۰در پی استراتژی چندگانه دولت چین برای توسعه زیرساخت‌های مخابراتی ایجاد شد. موسس این کمپانی رن‌ ژنگفی به جای تکیه بر سرمایه‌گذاری‌های مشترک با کمپانی‌های بیگانه و خارج از کشور، به تحقیق و تکیه بر توسعه و گسترش بومی اهتمام ورزید. تمرکز اصلی شرکت هواوی ساخت تلفن همراه و ایجاد شبکه از طریق مشارکت است. در حال حاضر حضور ۸ دفتر مرکزی بین‌المللی و ۵۰ دفتر نمایندگی هواوی در کشورهای مختلف جهان مؤید موفقیت این کمپانی است.

حتماً آگاهی دارید که تعمیرات محصولات هواوی توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه‌های دوچندان به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان ببرد. برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی، نمایندگی هواوی در کشور ما، پیشرفته‌ترین امکانات روز دنیا و فناوری‌های صنعت الکترونیک را در اختیار مهندسان و متخصصان خود قرار داده تا هرچه بیشتر رضایت مشتریان خود را کسب کند. کادر فنی نمایندگی هواوی از میان زبده‌ترین متخصصان حوزه‌ی این صنعت گزینش شده‌اند. شما هم‌اکنون نیز می‌توانید با حضور یا تماس با نمایندگی هواوی به سهولت و با سرعت بالا به کارشناسان متخصص و رسمیِ نمایندگی هواوی وصل شوید و با آنها مشکلات سیستم خودتان را در میان بگذارید.

نمایندگی هواوی، با تیمی از مجرب‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت‌افزاری محصولات این شرکت می‌باشد. همچنین ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که در نمایندگی هواوی تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین خواهد شد. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقص در هرکدام از انواع محصولات هواوی، این محصولات را تنها به نمایندگی‌‌ هواوی بسپارید؛ با چنین انتخاب هوشمندانه‌ای، یعنی دریافت خدمت و خرید محصولات از نمایندگی هواوی، شما از صداقت در اعلام عیوب دستگاه و نیز دستمزد منصفانه کادر فنی آسوده‌خاطر خواهید بود. برتری دیگر نمایندگی هوآوی صرفه‌جویی در زمان و هزینه، استفاده از قطعات اورجینال، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیراست . کلیه تعمیرات با تضمین بهترین قیمت به شما مشتریان گرامی ارائه خواهد شد. علاوه براین ؛ تعمیرات نمایندگی هوآوی دارای گارانتی بوده و می توانید دستگاه خود را بدون نگرانی به کارشناسان ما بسپارید .

تعمیر تبلت هوآوی


هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. هرچند که عموم ایرانیان هواوی را به عنوان شرکت چینی تولید کننده گوشی موبایل می‌شناسند هواوی الان بزرگترین شرکت ارایه دهنده سرویس‌های ارتباطی در جهان است. هواوی در سال ۱۹۸۷ توسط رن ژنگفی پایه گذاری شد و به عنوان تولید کننده تجهیزات مخابراتی کار خود را شروع کرد. مجموعه هواوی امروزه بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر کارمند دارد. آمار جالب توجه اینجاست که حدود نیمی از این افراد در بخش‌های مختلف تحقیق و توسعه شرکت مشغول‌اند.

هواوی علاوه بر گوشی موبایل در تبلت نیز فعالیت گسترده ای دارد امروزه اکثر محصولات تولیدی هواوی از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. گوشی‌های هواوی میزان بالایی از بازار جهانی را تصرف کرده‌اند و با معرفی تبلت محبوب Huawei X1 ، هواوی توانست در بازار تبلت به اقبال مناسبی دست یابد.تبلت MediaPad X1 در زمان معرفی، باریک‌ترین تبلت هفت اینچی محسوب می‌شد و با توجه به مشخصات بسیار بالا و قیمت مناسب تبلت، یکی از بهترین گزینه‌های خرید تبلت برای خریداران به شمار می‌آمد. حتی امروزه نیز این تبلت یکی از بهترین تبلت‌های زیر یک میلیون تومان در بازار ایران محسوب می‌شود.

نماینگی سامسونگ


نماینگی سامسونگ سرویس , واحد تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ را، با تیمی از باتجربه ترین مهندسین و متخصصین تعمیرات راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تعمیرات سخت افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری محصولات سامسونگ را با قطعات اورجینال و مناسب ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

نقطه ی اتکای سامسونگ سرویس را می توان قابل اطمینان بودن آن دانست، زیرا که همواره اعتماد و اطمینان به یک مجموعه، سبب ساز راحتی و آسودگی خیال مشتری ها به آن شرکت می شود.

از دیگر مزایای نمایندگی سامسونگ سرویس، میزان اهمیت به سرعت بخشیدن کار تعمیرات برای مشتریان است، از این رو عقب انداختن کار مشتریان از جمله مسائلی است که سامسونگ سرویس سخت با آن مقابله می کند.

از سیاست های خوب و ستودنی این مجموعه، میتوان تصمیم برای دستمزد منصفانه بر کار دانست که مدیریت سامسونگ سرویس به این مسئله همواره تأکید داشته است.

ریکاوری اطلاعات


هارد دیسک از دو قسمت لاجیکال و فیزیکال تشکیل شده ، قسمت لاجیکال مربوط به فریم ور و سیستم کنترل داده در هارد دیسک مربوط می شود و قسمت فیزیکال متشکل از قسمت های سخت یا قسمت های سخت افزاری هارد است. بسته به نوع خرابی هارد ، بازیابی سخت افزاری یا نرم افزاری انجام می شود. وقتی صحبت از نرم افزار می شود نرم افزار و سیستم عامل هارد دیسک است نه اینکه ریکاوری با استفاده از نرم افزار ها یا بعضی از بدافزار های انجام میشود . لاجیکال و سیستم عامل هر هارد یونیک خود هارد است و در فرآیند بازیابی نرم افزاری هارد دیسک ما به اصلاح فریم ور هارد دیسک می پردازیم .

بازیابی اطلاعات


مرکز بازیابی اطلاعات مفتخر است تا با بهره جستن از به روزترین ابزار بازیابی اطلاعات, اطلاعات انواع هارد, فلش, رم و کارت های حافظه را بازیابی نماید و تخصصی ترین خدمات بازیابی اطلاعات را به شما عزیزان با بهترین کیفیت ارائه دهد. ما به شما این اطمینان را میدهیم تا به بهترین نحو ممکن اطلاعات هارد شما را بازیابی نماییم و آرامش را به شما باز گردانیم. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هارد خود را که تاکنون درست کار میکرده به کامپیوتر خود متصل کرده باشید و ناگهان متوجه شده باشید که دیگر هارد شما کار نمیکند! در چینین مواقعی باید آرامش خود را حفظ کنید و برای بازیابی اطلاعات هارد خود به ما مراجعه کنید. در بسیاری مواقع تلاش های زیاد برای راه اندازی مجدد هارد خراب توسط خود شما و یا افراد غیر متخصص خسارات جبران ناپذیری را به اطلاعات شما وارد می نماید. پس توصیه ما به شما این است که جهت بازیابی اطلاعات خود سریعا به ما مراجعه نمایید.